Saturday, December 20, 2008

Pet Gift Ideas

Some people have pet dogs, cats, horses, rabbits, snakes etc.. etc.. The Blogs have a pet sasquatch. I’m sure he lurking around here someplace. I’ve often wondered just what to get a sasquatch for Christmas. When I saw these, I knew they would be the perfect gifts.

[Sorry Masterchief, the little voices in my head said do it. So I done it.]

video

10 comments:

Ann said...

I'm torn between Gangsta Bitch Barbie and Transgender Barbie. :)

B.B. said...

LMAO! Something happened when I tried to comment,, so if this shows up twice I'm sorry. :)
I'm kinda diggin' the Barbie Got Back doll. But I also really liked the Exotic dancer. Oh heck, just send me one of each.

Lady Ridesalot said...

OMG! Too funny! I'm like B.B. The Gangsta Bitch Barbie is what I'm hoping for this Christmas! After she quits fondling herself, she can pop a a little toy cap in your ass! LOL!

Transgender Barbie is a little scary if you ask me.

I think Sasquatch is in cahoots with Bandit as far as Barbie doll fixations go! Together they'll spread total chaos and panic in the Barbie community. Ripping of limbs and hanging them from trees! Keep you dolls safe. If you see any suspicious carnage or mayhem, call "Save the Barbies" hotline at 800-824-6969.

mrs rc said...

It's not a Barbie, but if you are looking for pet gift ideas....
We got a post card in the mail the other day for a pet day spa!

Big Daddy said...

I'm staring at the comments block....
Don't know what the hell to say.
I like the stripper Barbie
She's a real doll:]

FLHX_Dave said...

LOL! There is a important public service announcement there WillyD. I sorta dug the sorority slut and the goth barbie. But the winner for originality goes to transgender Barbie.

Mr. Motorcycle said...

I'd like a sorority slut Barbie for X-mas please!

Mastercheif said...

Wrench. This is awesome! Gangsta Bitch Barbie would be a kick ass tree topper...if I ripped her head off and feed her arms to my dog!

Merry X-mas my fellow freak! Peas on Erf!

Willy D said...

Ann: I think transgender was ken in drag.

B.B.: They're in the mail:)

B.B.: They're in the mail:)

Lady R: I called that 800 number you gave and the phone in my bedroom started ringing, WTF?

mrs rc: A spot in the middle of the floor and start licking themselfs. That's all the day spa most pets want ;}

Big D: Hey, I don't even know why the hell I did it. Thoes damn voices in my head. But I can find you a stripper ;]

Dave: I'm not sure I would listen to a public service announcement from a grown man playing with barbie dolls. But I could be wrong.LOL

Mr. M: I'm sure if you go to the nearest college someone there is named "Barbie". :}

Mastercheif: Good idea! A tree topper and doggie treat all in one.

Was that Bandit saying "Peas on Erf"? Give him a barbie bone.

ANTHONY SHIMPS said...

Adorable! I love the combination of the two ideas & whoppers-Yum! Makes for the sweetest gift! ;O)