Tuesday, January 13, 2009

This May Be Cruel. But...

It's 4:50 PM. Just got home. See that thermometer in my truck? I'm going for a ride to Monterey. Bye!

13 comments:

"Joker" said...

May be??? Trust me, it's CRUEL!!!

fasthair said...

Dr. W: What I think is cruel is how you HAVE to get out of your TRUCK to get on your bike! Sure sure sure... you had to haul something to work... heard it all before :)

fasthair

PS: Word verification is hosesome as in... you sure hosesome time for maxium riding today!

Ann said...

It was 76° here today! Woo-hooo! Ride safe! :)

My word verification: hoottru. WTF is that?!

Big Daddy said...

Ya big Meany!
[cackling as I ride away in my 76 degree weather] ;]

Lady Ridesalot said...

Go for it! I was chastising myself just yesterday for not riding my Glide to work. When I got out for lunch, I saw two riders and wondered why the hell I wasn't on mine.

Dean "D-Day" said...

You all SUCK!

It was 2 degrees when I left the house this morning. The temps are supposed to drop later today and the real cold is supposed to show up. Wind chills of -25 to -35 degrees tonight.

Mr. Motorcycle said...

My mother once told me, "If you can't say anything nice, don't say anything at all."

So here it is, This is what I've got to say to you mister... "_________".

FLHX_Dave said...

That was a great night ride yesterday brother! Even if it was a short run. It's gonna hit 78 today. I'll see you later, wees' gonna ridee-ride ride.

"Get your motor runnin', head out to the highway...lookin' for adventure...and whatever comes our way!"....without all the snow and ice! Hows that for cruel! Yup, I just secured asshole status myself just now!

Dean "D-Day" said...

Yup, you sure did Dave.

B.B. said...

I had to ride to day, I wouldn't be able to forgive myself if I wasted this beautiful day!

One Harley Rider said...

Cruel, Mean, but I would be doing it also if it werent 11 degrees here and snowing for the 3rd day in a row. If you saw my last post you know I aint fibbin

Willy D said...

Joker”: Me sorry. I’ll see if I can find someone to spank me for being a bad boy;)


fasthair: Nope. Just hauled my ass to work. Only one mile to the shop, not worth getting the bike out.


Ann: No snowmen here either. HOOT-TRU? A regular customer at Hooters?


Big D: It’s a tough job, but someone’s got to do it:}


Lady R: Well, what are you waiting for? Go Riding!


“D-Day”: Again, I apologize. But look on the bright side. You only have 76 DAYS TILL RIDING SEASON;)


Mr. M: Smart lady, your mom. Don’t worry. The snow will be gone soon. But it’ll be back even sooner:(


Dave: Yep. Short rides are better than no rides. But I don’t understand your use of the word “just”.


B.B.: Your forgiven. Now go burn up some asphalt!


One Harley Rider: Saw your pictures. 23 years in NY. Ain’t going back.

Dean "D-Day" said...

Yep, 76 days.